maandag 18 augustus 2008

Op naar woensdag...

Woensdag is het beoordeling, voor mij om 15:10 uur. Eerder heb ik moeten constateren dat er momenteel te weinig tijd is om het parachute-einde ook te kunnen maken. Na de beoordeling komt dit einde er overigens sowieso alsnog zo snel mogelijk. Verder is de film woensdagmiddag voltooid en toonbaar.

Ik had het nieuwe einde graag woensdag ook al getoond, maar het is niet mogelijk om het af te hebben. Anders zou me dat teveel stress, tijd en energie kosten en zou het nog steeds niet af zijn gekomen.
Beter één minuut goed, dan twee minuten waarvan de helft overhaast of slecht gemaakt lijkt. Ik wil graag de kwaliteit in het werk behouden (op het einde een onaf en afgeraffeld einde in de film zetten, is NIET representatief).
Wel zal ik laten zien, wat ik voor het einde al wel had voorbereid. Het is onvermijdelijk dat dit einde er snel alsnog bij komt. Daarvoor is het dan weer te ver in het maakproces. Alleen woensdag zou te optimistisch zijn.
Intussen heb ik mijn draai gevonden met mijn technieken en de animatie. Het zou zonde zijn dat niet uit te buiten tot de film voor mijn gevoel écht 100% af is.
.

Geen opmerkingen: