maandag 22 juni 2009

Beoordelingsweek, maar niet voor mij...


16 februari. Het lijkt alweer een hele tijd terug, al vliegt de tijd (haha, jaja..). Intussen is het al juni en hebben mijn klasgenoten van 2008-2009 vanmiddag beoordelingen gehad. Ik ben benieuwd hoe deze zijn verlopen.

Maar mijn film is intussen al een tijdje af. Een opluchting was het wel, toen ik op 16 februari eindelijk alsnog mijn film had voltooid. De docenten waren er erg goed over te spreken, wat resulteerde in nette cijfers :D

8 - Vormgeving

8 - Techniek

7 - Opdracht analyse

7 - Concept

7- Presentatie

Niet veel later heb ik ook de scriptie ingeleverd (afgerond met een 7) en was de opleiding voltooid. Kort daarna heb ik mijn diploma opgehaald. Toch was ik nog regelmatig op St. Joost te vinden. Het zal niet lang duren, voordat ik er weer wat vaker ben, want de Chassé vertoning (2 juli 2009, in Chassé theater Breda) en de Examenexpositie (van 4 t/m 8 juli 2009, op de academie) komen er weer aan. En deze keer kan ik ook meedoen! Hoera!

Ter voorbereiding daarvan, maar ook voor het opsturen van de film naar festivals, heb ik de cover van de DVD gemaakt (zie boven). De voorkant los is tevens mijn filmposter (al is het formaal dan natuurlijk veel groter, op A2-formaat).
.
De oplettende kijker ziet misschien de websitevermeldingen op de DVD-cover. Daar wordt aan gewerkt... :D
.

Geen opmerkingen: