maandag 28 april 2008

Een nieuwe verzameling...

Ben al een tijdje bezig met het maken van een nieuwe verzameling. Namelijk het verzamelen van bruikbare filmshots voor in mijn film. Het gaat momenteel vrij goed.
Intussen werkt de samenwerking tussen Maya en TV-paint en heb ik een aantal shots van mijn film in de voorbereiding. Ik upload shots op mijn blog, wanneer deze zover voltooid zijn.

Momenteel ben ik hier extreem druk mee bezig, al lijkt het allemaal vrij sloom te gaan. Toch hou ik de goede moed erin en is het de bedoeling dat het werk nu steeds sneller gaat, waardoor updates regelmatiger worden. Het koste gewoon tijd om te leren hoe een shot het beste wordt samengesteld. Even kort, maar krachtig, ziek geweest zijn en een computer met een defecte primaire harddisc helpen hier totaal niet bij. Gelukkig ben ik weer beter en de computer ook.

Binnenkort: filmshots uit de film op deze blog!
.

1 opmerking:

Bas Hesen zei

Erg mooi vliegtuigje en tof karakter. Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden naar de animaties.