maandag 29 september 2008

Week 40

De afgelopen week ben ik mijn digitale storyboard gaan tekenen. In schets heb ik deze af, dus ben ik nu digitaal de layout van mijn shots aan het bepalen. Dat geeft een goed beeld hoe de animatie moet gaan worden. Het is nog best een flinke animeerklus, maar daarna kan ik mijn filmpje wel voltooid noemen. Ook bevat het nu wat meer karakteranimatie. Veel van de storyboardschetsjes zijn in uitgewerkte vorm ook de keyposes van de animatie.

Na een gesprek met Paul Moggré vrijdag, ben ik een beetje aan het twijfelen over de structuur van de lucht. Voorlopig laat ik deze keuze even bezinken, totdat ik zeker weet wat ik zelf de best passende lucht vind. Ik ga me nu eerst concentereren op de karakteranimatie van de piloot en zijn vliegtuig. Ik weet wat ik allemaal nog moet maken, dus dat kan ik gaan inplannen.

Week 41 wordt een week van hard doorwerken. In ieder geval moet ik zo snel mogelijk aan de slag met de nieuwe shots en het voltooien van de oude...
.

Geen opmerkingen: