woensdag 19 november 2008

Week 47, door tot het einde....

Er zijn wat wijzigingen in het hele afwerkingsplan van de film gekomen. Maandenlang werkend in één kamertje thuis is niet gezond. Hele dagen sluipen langzaam voorbij, totdat er geen meer overbijft. Als je dan concludeert dat er wat weinig uit je handen komt de laatste tijd, is het moment daar om iets te veranderen.

Vrijdag 16 november heb ik hierover uitgebreid gesproken met Paul. Hij stelde voor dat ik gestructureerder en minder afgezondert moet doorwerken. Ik denk intussen dat het een prima idee is. Nu het einde dichterbij lijkt te komen, is dit waarschijnlijk het beste. Eerder was mij dit ook al aangeraden. daarom kap ik mijn dag voortaan in twee delen, door overdag gewoon op de academie te werken. Maandag meteen getoond hoe de stand van zaken momenteel is en meteen een aantal goede suggesties gekregen.

Vervolgens post ik hier de film tot nu toe. Reacties zijn welkom natuurlijk!



Er moet nog genoeg gebeuren. De montage en timing moeten veel strakker en er is nog geen geluid. Ook is er nog een aanzienlijke hoeveelheid shots die gedaan moet worden (in dit filmpje weergeven als storyboardplaatjes). Veel shots krijgen nog aanpassingen, al zijn er ook een paar die ik deels heb, maar nog niet in de montage kon plaatsen. Dat wordt nog even doorbijten, maar ik hoop dit te bereiken voordat het kerstvakantie is.

De beeldkwaliteit kon wederom beter, maar het geeft een impressie.
.

Geen opmerkingen: