zaterdag 31 januari 2009

Week 4: Animatiestress!!

Na vorige week is het deze week wéér tijd voor animatiestress. Zou het dan eindelijk lukken? Ben iig volop bezig ermee en met een beetje geluk, zal maandag (2 februari 2009) "In de Wolken" voltooid zijn. Even een nieuw lijstje:

Kort in overzicht
Shots totaal: 24
Shots voltooid: 20
Deels voltooid: 03
Shots te gaan: 04

In feite is er nog maar 1 lastig shot. Dat is wanneer de piloot weer vast komt te zitten in een wolk, met zijn parachute. Dat shot heb ik helaas moeten aanpassen, maar zoals het er nu uitziet komt hij zo beter tot zijn recht (al is het veel werk...op hoe deze eerst was liep ik continu vast. Ik denk dat het sneller gaat op deze manier). Alleen weet ik nog niet precies waar ik dit shot laat eindigen (of hij ook nog met zijn beentjes moet bewegen).

-update-
Het shot is intussen voltooid. Het werkt aanzienlijk beter dan bij de eerdere versie. De piloot beweegt nu wat minder en komt dichterbij in beeld. We zien hem nu uit beeld schieten en het getrappel met de beentjes blijft achterwege. Dat remt teveel af.
.

Geen opmerkingen: